? ??????????????Lots Of Stars? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (14 Ratings)??14 Grabs Today. 1798 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Depths? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (12 Ratings)??14 Grabs Today. 5955 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Purple Shimmers? ????? ?????? ???Rating: 4.6 (30 R CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

About Me

My photo
KiTa TiDaK MuNgKiN BeRJaYa uNTuK aMBiL HaTi SeMua oRaNg....TAPI PeRKaRa PaLiNg PeNTiNg iaLaH KiTa PeRLu BeLaJaR uNTuK MeNGaMBiL HaTi KiTa SeNDiRi DaN ORaNg LaiN...('',)

Sunday, April 5, 2009

REFLEKSI 5


Apakah cadangan dan pendapat anda bagi memperbaiki sukatan pelajaran yang terdapat dalam subjek Multimedia dalam Pendidikan Islam ini? Adakah ianya perlu diubah? Sekiranya YA kenapa dan bagaimana. Sekiranya TIDAK kenapa?



Selama 14 minggu, saya mengikuti kursus ini, saya berasa bersyukur dan berterima kasih kepada ustaz Azlan kerana memberi tunjuk ajar dan bimbingan serta menjadi fasilitator/tutor yang baik kepada kami semua. Walupun kadang kala, kelas ini agak membosan, ia bukan disebabkan oleh penyampaian ustaz tetapi kerana faktor-faktor sekeliling seperti mengantuk, letih dan sebagainya. Tetapi keadaan ini dapat ditangani kerana sukatann pelajaran yang di ajar dalam subjek multimedia dalam pendidikan islam semakin hari semakin menarik minat saya untuk mempelajari dan mempratikkan penggunaanya.



Bagi saya, sukatan pengajaran multimedia mengikut kesesuaian dengan tempoh pengajaran dalam masa 14 minggu. Cara penyampaian dan pengajaran ustaz memuaskan saya kerana mengikut step by step dan sistematik. Selain itu, saya dapat mempelajari sesuatu yang agak baru dan menarik minat saya untuk mencuba dan mempratikkannya.



Dari aspek tugasan pula, saya rasakan skopnya terlalu besar dan banyak , ini kerana saya merasakan demikian disebabkan oleh faktor diri sendiri seperti kekangan masa dan bebanan tugas yang lain. Tetapi saya berfikir bahawa semua itu bukan penghalang untuk saya menyiapka tugasan walaupun di saat akhir kerana saya sedar bahawa ini adalah tanggungjawab saya dan saya perlu bijak mengatasinya.



Akhir sekali, saya berpuas hati dengan sukatan pelajaran ini dan saya ucapkan ribuan terima kasih kepada ustaz kerana sudi menjadi fasilitator dan membimbing kami dalam memperkenalkan suatu perisian yang baru untuk kami semua menggunakan dan mempratikkannya bermula dari saat ini….

0 comments: